Muzyczne paznokcie

Pozostając nadal w klimacie rock’n’rolla naszło mnie dzisiaj na post na temat paznokci. Taka już jestem, że jeśli wiem o jakimś ważnym dla mnie wyjściu to wtedy zastanawiam się jakie zrobić paznokcie, żeby pasowały. Tak było też kiedy przygotowywałam się do koncertu The Baseballs 🙂

Zdecydowałam się na bardzo prosty manicure, który można wykonać za pomocą trzech lakierów hybrydowych, dwóch zwykłych oraz zestawu do stempelków o tematyce muzycznej. Stwierdziłam, że tym razem nie będę robiła tutorialu krok po kroku jak wykonać te wzory na paznokciach, ale jeśli macie taką ochotę to z chęcią w jednym z kolejnych postów pokażę jak dokładnie wykonać stempelki na paznokciach 🙂

Do wykonania moich paznokci użyłam w kolejności:

  • Semilac Base
  • lakieru hybrydowego Semilac „My Love”
  • lakieru hybrydowego Elite 99 w kolorze białym o numerze 1433 (AliExpress)
  • lakieru hybrydowego Sexy Mix nr 113 (AliExpress)
  • tradycyjnego białego i czarnego lakieru (Avon)
  • zestawu do stempelków z muzycznymi wzorami (AliExpress)
  • Semilac Top

A o to finalna wersja 😀

Bez tytułu.png

Skomentuj

