Pozory mylą

Jakiś czas temu miałam urodziny i w sumie to skłoniło mnie do wyciągnięcia pewnych, niestety smutnych wniosków. Oczywiście nie mam zamiaru w tym poście skarżyć się i narzekać na brak przyjaciół bo to nie prawda. Dostawał wiele wspaniałych wiadomości, zdjęć i filmów za które jestem bardzo wdzięczna. Jednak zmartwiła mnie jedna rzecz. Wiadomo, że nie ze wszystkimi moimi znajomymi się przyjaźnie i to bardzo dobrze, ale wydawało mi się, że niektórych z nich mogłabym nazwać dobrymi znajomymi tym bardziej, że widujemy się codziennie, rozmawiamy, jednak ten jeden dzień zmienił wszystko. Okazało się, że niektórzy albo bardzo dobrze udają swoje uczucia do innych osób, albo są po prostu fałszywi mówiąc coś miłego a myślą zupełnie coś innego i to nie koniecznie pozytywnego. Według mnie jeśli kogoś lubisz i rozmawiasz z tą osobą to jednak wypada wystukać te dwa proste słowa a szczególnie w czasach fb kiedy nawet nie musimy pamiętać dat urodzin naszych znajomych. Taki jeden gest zajmuje kilkanaście sekund a pokazuje zainteresowanie. Jest jednak coś dobrego w tej sytuacji 🙂 Teraz przynajmniej wiem do kogo odnosić się z dystansem i kto jest wart mojej uwagi.

Oczywiście nie chciałam tym postem pokazać jaka to ja jestem ważna i każdy powinien mi składać życzenia bo tak nie jest. Jednak muszę przyznać że to jest przykro kiedy masz z jakąś osobą czy osobami dobry kontakt i w ważnym dla ciebie dniu nie dostaniesz od niej nawet dwóch prostych słów. Po prostu kolejny raz uświadomiłam sobie, że nie należy tracić czasu na ludzi, którzy tobie tego czasu nie poświęcają i skupić się tylko na tych najbliższych. Z drugiej jednak strony odezwały się do mnie osoby, od których zupełnie nie spodziewałam się usłyszeć jakichś małych słów. Możliwe, że zrobiły to tylko dlatego, że fb im o tym przypomniał, ale mimo wszystko poświęciły czas, żeby do mnie napisać. Kolejny raz mogę potwierdzić fakt, że pozory mylą.

Skomentuj

