Koniec z wymówkami

Witajcie, jak wam mija weekend? Bo mi bardzo dobrze, na pewno bardziej aktywnie niż zazwyczaj. Udało mi się zrobić też coś do czego zbierałam się od bardzo dawna, ale na co nie miałam odwagi. Chodzi mi o zajęcia pole dance. Tak naprawdę to już od dawna byłam zafascynowana tego rodzaju treningiem ale za każdym razem coś mnie powstrzymywało. Mimo, że bardzo chciałam to zawsze były jakieś ale, takie jak: nie mam na to czasu, to nie dla mnie bo za odważne, nie dam sobie rady, nie mam z kim chodzić na takie zajęcia itp. Po prostu zawsze coś było na nie, ale tym razem postanowiłam powiedzieć KONIEC, dość szukania wymówek. Teraz twierdzę, że należy realizować swoje plany i marzenia i nie zwracać czasami uwagi na to co ludzie powiedzą tylko robić to co się lubi i próbować nowych rzeczy w końcu np pójście na jedne zajęcia nie zaszkodzi a zawsze jak się nie spodoba to mogą być twoje ostatnie zajęcia albo kto wie, dzięki tym jednym zajęciom może uda ci się zmienić twoje życie? Nigdy nie wiadomo co się wydarzy. Wiele ludzi też czasami nie ma odwagi pójść na tego typu zajęcia albo jakiekolwiek inne treningi bo nie podoba im się ich wygląd, bo mają za duży brzuch, za dużą pupę i ich jedyne wytłumaczenie to „jak ja będę wyglądała wśród tych wszystkich ludzi”. Według mnie to jest bez sensu bo dla mnie osobiście o wiele lepiej wygląda pulchniejsza osoba ćwicząca na siłowni i chodząca na treningi niż taka która siedzi przed telewizorem i jeszcze zajadająca pizze albo McDonalda. Kiedy widzę taką osobę, która ćwiczy i chce się zmienić to naprawdę jestem z niej dumna i podziwiam ją. Bo tak naprawdę jeśli narzekamy na swój wygląd i czasami zbyt duży rozmiar ubrań i przez to nie chcemy zmienić swojego trybu życia na bardziej aktywny to w jaki sposób chcesz zmienić swój wygląd? Trochę absurdalne jak dla mnie.

Ja wczoraj chyba po kilku latach odkładania tego na później w końcu odważyłam się na pierwszy trening Polce Dance i powiem wam szczerze to była chyba jedna z najtrudniejszych rzeczy, których kiedykolwiek próbowałam. To nie jest to samo co na innych zajęciach fitness, że nawet jak coś raz nie wyjdzie to za drugim może się udać, tutaj tak nie ma. Tu potrzeba kilkunastu prób, żeby wyszedł jakiś ruch. Na tym treningu nie można się poddawać, tutaj trzeba być wytrwałym i walczyć o swoje. Jednak mimo wszystko bardzo mi się podobało i właśnie szukam jakiegoś fajnego miejsca, żeby rozpocząć regularny trening w końcu kobiety tylko pozornie są to słabszą płcią a wiadomo, że w niektórych sytuacjach potrafimy pokazać swoją siłę. Dlatego jeśli wy też jesteście w takiej sytuacji, że boicie się czegoś spróbować to zupełnie się tym nie przejmujcie tylko dążcie do celu.

311997

 

Skomentuj

