3…2…1… 2017

Kolejny rok się kończy więc czas na podsumowania i ustalanie kolejnych planów na przyszły rok. Ja osobiście nie jestem fanką jakichś wielkich postanowień. Wiadomo mam marzenia jak każdy, ale nie wiem czy jest sens zakładać, że np „w tym roku skoczę ze spadochronem” albo „w tym roku to już na pewno poznam swojego przyszłego męża”. Według mnie takie plany nie mają zbyt dużego sensu, ale tak jak mówię to tylko moje zdanie. Może czasami lepiej skupić się na bardziej przyziemnych rzeczach i cały czas dążyć do spełnienia swoich marzeń 🙂 W końcu powinniśmy realizować swoje plany i marzenia nie tylko na koniec roku, ale przez cały rok. Nic nie przychodzi od siedzenia i zastanawiania się nad tym. Na wszystko trzeba sobie zapracować. Ja na przykład chciałabym w przyszłym roku móc robić nadal to co sprawia mi przyjemność i sprawia, że uśmiecham.

Pozytywne nastawienia do życia, to jest dla mnie ważne, mimo, że wiem, że często jest to bardzo trudne szczególnie jeśli popatrzymy na otaczający nas świat. Ja wielokrotnie miałam w tym roku momenty, że jedyne co chciałam zrobić to schować się pod koc i już nie wychodzić, ale zawsze na koniec udawało mi się znaleźć coś co powodowało uśmiech na mojej twarzy i mam nadzieję, że tak samo będzie w nowym roku. W końcu czasami nie jest ważne to jak często dopada nas zły humor ale to jak szybko potrafimy z tego wyjść 🙂 Ja osobiście jestem zadowolona z 2016 roku, ponieważ udało mi się zrobić wiele rzeczy, na które długo nie potrafiłam się zdobyć, a jednak się udało. Pokonałam swoje bariery wewnętrzne i teraz mogę śmiało powiedzieć, że kolejny rok minął a ja jestem bogatsza o kolejne doświadczenia i to mnie bardzo cieszy 😀

Jednak pisząc ten post nie mogłam pominąć jednego ważnego aspektu. Pewnie już słyszeliście o tym, że ten rok został nazwany najbardziej pechowym w historii show biznesu w końcu w tym roku straciliśmy tak wielu wspaniałych ludzi. Prince, Leonard Cohen, David Bowie, Alan Rickman, George Michael, Debbie Reynolds która zmarła zaledwie dzień po swojej córce- Carrie Fisher. To tylko kilka nazwisk z wyjątkowo długiej w tym roku listy tych, którzy odeszli 😦 Nie możemy jednak zapomnieć o tych, którzy nie zaliczali się do grona celebrytów a także pożegnali się z tym światem. Jedyne co teraz możemy zrobić to tylko mieć nadzieję, że kolejny rok przysporzy nam mnie smutków niż 2016.

Na koniec postu chciałabym wam życzyć mimo wszystko szczęśliwego Nowego Roku, wielu pozytywnych momentów, przewyższających swoją liczbą te smutne i systematycznego przybliżania się do spełniania marzeń.

Trzymajcie się ciepło :*gk8ktkpturbxy9jyzeyytywyjqxytk3ode2mzzlndq5otdmzjg1yzq2zi5qcgeslqmazmrnbwrnawutbc0dim0bwg

 

 

Skomentuj

